Wat we voorzien om van Mijn Thuis Op Maat jouw dag te maken


We helpen je niet alleen bij de promotie van jouw project, maar ondersteunen je ook op logistiek vlak... En we hebben enkele leuke extraatjes in petto. Zo kan jij je volop focussen op de dag zelf.


Ondersteuning op vlak van marketing en communicatie

Naast ons algemeen mediaplan, waarin we jouw project en de sleutelrol van de architect promoten, voorzien we heel wat extra’s waar je zelf mee aan de slag kan.

 

  • Een eigen webpagina volledig in het teken van jouw project 
    • Zelf in te vullen aan de hand van een persoonlijke login. We voorzien eveneens tips om jouw pagina zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
    • Naast foto’s kun je ook een video toevoegen over het project.
    • Op de website verwelkomden we vorig jaar 60.000 unieke bezoekers, goed voor 430.000 page views.

 

  • Zet je project mee in de kijker a.d.h.v. tools in opmaak van Mijn Thuis Op Maat
    • Een gepersonaliseerde mailing om uit te sturen naar je netwerk.
    • Een banner om in je e-mailhandtekening te plaatsen.
    • Een raamdisplay die duidelijk maakt dat jouw project te bezoeken is tijdens Mijn Thuis Op Maat. Op de dag zelf is het bovendien een handig herkenningspunt voor de bezoekers.

 

  • Leg contact met je bezoekers
    • Via je persoonlijke login kan je zowel voor als na het bezoek de namen en mailadressen raadplegen van de (ver)bouwers die een afspraak boek(t)en.

Attenties

  • Attentie voor de opdrachtgever of bewoners
    We voorzien een leuke attentie om de bewoners te bedanken voor hun gastvrijheid.

 

  • Magazine Mijn Thuis Op Maat
    Alle projecten worden voorgesteld in een inspiratiemagazine gericht op toekomstige (ver)bouwers. We zetten bovendien de meerwaarde van de architect in de kijker.

Praktisch

  • Jouw project is verzekerd in geval van schade
  • Je ontvangt een Mijn Thuis Op Maat-badge om jezelf kenbaar te maken.
  • We voorzien een affiche 'Niet verantwoordelijk voor ongevallen'.
  • Je ontvangt schoenbeschermers voor de bezoekers.